مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» همه چیز در مورد سریال The Last of Us

همه چیز در مورد سریال The Last of Us

قراره در اين مقاله درباره ی سريال "THE LAST OF US"و اطلاعاتی که در دسترس است صحبت کنیم پس تا انتهای مطلب همراه باشید.

به نظر میرسد در سال های اخیر اوضاع اقتباس فیلم ها و سریال های تلویزیونی از بازی ها بهتر می شود و سریال The Last of Us در بین مورد انتظار ترین اقتباس ها قرار دارد که در این مقاله سعی شده تمام اطلاعات موجود از این سریال را در دست بررسی قراردهیم.

سریال The Last of Us شبکه HBO در اصل جایگزین فیلم بازی است

سازندگان سریال

در ابتدا باید سازنده های این سریال یعنی نیل دراکمن و کریگ مازن هستن را بشناسیم.نیل دراکمن خالق داستان و کاراکتر های بازی The Last of Us است و کریگ مازن هم نه تنها به خاطر ساخت آثاری مثل چرنوبیل مشهور شده بلکه از سال ها قبل عاشق دنیای The Last of Us بوده و او چند ماه پیش بازی The Last of Us part 2را یک دستاورد جدید برای داستان گویی در هر مدیوم بیان کرده بود.دراکمن و مازن از نویسندگان و شوآنر های اصلی سریال نامیده می شوند.ساخت آهنگ بازی نیز توسط گوستاوو سانتائولایا ،برنده ی دوجایزه ی اسکار و سازنده ی آهنگ هر دو قسمت بازی می باشد.

اما سوال اصلی این است که چه کسی کارگردانی سریال را بر عهده خواهدداشت؟در جواب این سوال آقای کانتمیر بالاگوف کارگردان 29 ساله ی اهل کشور روسیه که سابقه گرفتن بهترین جایزه کارگردانی جشنواره ی فیلم کن را در کارنامه دارد به عنوان کارگردان این سریال انتخاب شده است.

نیل دراکمن: ساخت اقتباس سریالی The Last of Us چالش جالبی است - بازی سنتر

جملات خاص و زیبا از نویسنده معروف: نیچه مطلب مرتبط جملات خاص و زیبا از نویسنده معروف: نیچه

بازیگران و زمان انتشار سریال

برای بازیگران نقش اصلی این سریال به شدت مورد انتظار، شبکه HBO سراغ پدرو پاسکال و بلا رمزی رفته است.پاسکال بازیگر محبوب سریال ماندالورین و بازی تاج و تخت،قرار است نقش کاراکتر جوئل میلر را ایفا کند و بلا رمزی نیز نقش الی را بازی کند.

زمان پخش فصل اول سریال هنوز به طور رسمی و دقیق اعلام نشده ولی دراکمن اعلام کرد بخش زیادی از فیلمنامه ی اپیزودهای فصل اول در حال اتمام است بنابرین باید ماه به ماه منتظر افشای اطلاعات جدید از تاریخ انتشار و یا دیگر بازیگرانش باشیم.

بازیگران اصلی سریال The Last of Us انتخاب شدند!

داستان سریال

این سریال قرار است داستان بازی The Last of Usمحصول سال 2013 را بیان کند و کریگ مازن نیز بیان کرد قرار است سریال بسیار زیاد به منبع اقتباس خود یعنی بازی ساخته شده توسط استادیو ناتی داگ روایت شود و در عین حال سریال در بخش هایی که جزو خطوط اصلی داستان بازی نبودند،تغییراتی ایجاد کند اما در کل قرار است شاهد داستانی باشیم که بدون لطمه زدن به پیکره ی منبع اقباس باعث جذاب شدن بیشتر آن شود.به این نکته نیز باید اشاره کرد کل داستان بازی اول The Last of Us قرار به فصل اول سریال اختصاص یابد.

The Last of Us 2: What you need to know about PS4 video game

در انتها

به گزارش رسمی سایت هالیوود ریپورتر که منبع اصلی بسیاری از اخبار این سریال تاکنون بوده است،شبکه ی HBOدر صورت موفقیت فصل اول سریال قرار است آن را برای یک یا دو فصل دیگر نیز تمدید کند.فعلا بهترین پیشبینی در مورد سریال این است که در سه فصل ساخته خواهد شد یعنی سریال The Last of Us یک مینی سریال کوتاه یا یک سریال بسیار طولانی نخواهد بود.

ترول بیکر بازیگر نقش جوئل در بازی نیز از ساخت سریال به شدت حمایت کرد و گفت خیلی خوشحال است که دراکمن و مازن The Last of Us را تبدیل به یک سریال میکنند.

در انتها طبق گفته های سازندگان سریال قرار است طراحی صحنه ها و لباس های سریال بسیار نزدیک به دنیای بازی باشد.

نویسنده:سید علی هاشمی

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده